Vintern är här!

Jaha, då har vintern kommit. På riktigt denna gången, om man ska lyssna på alla väderrapporter.
 
Jag är bara glad över det, äntligen slipper man all lera i hagarna. Men nu får det gärna komma lite snö också så man har någonstans att rida här hemma under tiden innan det blir vår! =)
 
 
 
Idag har jag annars inte gjort så mycket. Blev inte så många timmars sömn inatt så låg faktiskt i soffan i förmiddags och vilade någon timma.
Utöver det har alla hästarna motionerats, och skött sig bra! =)
Fick lite hjälp av Alicia i eftermiddag med, alltid lika uppskattat! Och hon kommer imorgon också så då väntar en uteritt med Lupol och Recycle.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON