Sommar

Man kan ju nästan tro att jag har semester i och med utebliven uppdatering här..
Men faktum är att jag jobbar som en galning ännu ;) som en galning kanske var lite att överdriva men det är ju heltid så jag jobbar i alla fall.. haha
 
Denna veckan också, sen nästa dag får jag lite ledigt! Äntligen :D
 
 
Annars är allting som vanligt typ. Hästarna börjar komma igång igen efter lite ledigt och jag håller just nu på att förbereda så mycket som möjligt inför höstens nya liv som väntar mig. Flytt och skola är planen, vilket ska bli hur roligt som helst!!
 
 
 
Nehe, nu ska jag börja göra något vettigt här. Har lite att ta tag i då jag varit bortrest över helgen. Hästarna ska ridas och ogräs runt paddocken ska fixas. Sen blir det nog ett dopp i sjön också ;)
 
 
En bild från i helgen. Såhär bra kan man ha det på Sveriges underbara sommarkvällar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON