Busy busy busy...

Hej kära bloggläsare!
Man kan ju nästan tro att jag glömt bort bloggen, och faktum är att jag nästan har gjort det också...!
haha nej inte riktigt så illa är det inte, men tankarna har varit på annat håll det senaste helt enkelt..
 
Jobbar lite väl många timmar om dagen, fullt upp med annat och så 4 hästar att ta hand om och motionera... Då är dygnen korta vill jag lova.. =)
 
 
Nu till helgen blir det i alla fall lite semester för min del. En helg i Göteborg väntar med en av mina bästa vänner och några till, och konsert med Håkan Hellström. Kan inte bli annat än succé! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON