Svarttorp

Hej på er!
 
Nu var det kanske dags för lite uppdatering igen =)
 
 
Helgen har spenderats på Svarttorps sommartävlingar med 3 hästar. Chicca, Recycle och Eron är det som har varit iväg.
Igår gick Recycle och Chicca 90 och 1m, och Eron hoppade idag 110 samt debut 115.
 
 
Tjejerna igår skötte sig lysande! Båda två felfria i 90, Chicca ett nedslag på sista hindret i 1m och Recycle fick ett stopp då det blev ett litet missförstånd i en sväng, annars kanonrundor rätt igenom!! :D
 
Eron var inte sämre han utan ville också få rosett!
Felfri runda i 110 men lite svårt med styrningen till vänster (?)... i 115 hoppar hästen kanon men faller ur lite i koncetrationen till ett hinder och river rejält med fram. Annars hoppade han kanon resten av banan!
 
 
Så jag är jättenöjd med alla tre och det känns lite som om det knappast hade kunnat avslutas bättre inför några veckors semester nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON