Måndag

Vilken dag, snacka om att börja veckan med full fart!
Därav är det en trött Henny och två väldigt trötta ben som uppdaterar lite snabbt innan sängen kallar..
 
 
Dagen har gått i ett så att säga!
Började med jobb och direkt därefter åkte jag till gymmet i 2 timmar där jag verkligen körde ordentligt idag. Såå himla skönt men nu ångrar jag mig lite hehe.. Mina ben lär vara döden imorgon...
Aja, väl hemma blev det en del ridning också och höjdpunkten var helt klart när Chicca hoppades lite grann! Alltså den hästen 
Skötte sig utomordentligt för att bara vara 3e gången för i år som hon hoppas (2a gången med lite mer hoppning, första gången red vi mest bommar..) Och som tur är fick vi med lite på film så nu i dagarna kommer det film både från Erons tävling och Chiccas hoppning idag!
 
Efter all ridning putsades dagens utrustning och därefter har jag fixat lite här inne i huset..
Nu ska jag bara fixa sista filmen sen väntar äntligen sängen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON