Bänkskiva

I måndags lyckades jag, med lite hjälp av far, att skruva upp en bänkskiva i sadelkammaren! 

Blev sååå fint och bra, och nu snart är sadelkammaren helt komplett! 





Är ju ett tag sen vi sadelkammaren gjordes men ingen av oss har riktigt haft ork eller tid till att fixa klart det sista...dessutom har vi haft andra saker som prioriterats högre.. 
Men nu äntligen tog jag tag i det efter att vi fick några tusenlappar över sen jag sålde amerigo-sadeln, så då fixar vi klart i sadelkammaren för de pengarna! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON