Framsteg!

Idag har ännu en polett trillat på rätt plats.
 
Chicca har varit iväg i Svarttorp idag på tävling, två st 1m-klasser.
 
 
I första klassen var hon precis som i Lammhult. För mycket koncentration på det som är utanför banan än det som är inne, hindrena.
Blev två stopp/volter vid nummer 2 och 3 som stod längs med långsidan vid läktaren. Resterande var felfritt men en hel del tidsfel.
 
I andra klassen började Chicca förstå vad det handlade om. 
Redan på framhoppningen var det en helt annan häst och jag sa redan då till mamma, att även om hon är likadan inne på banan i denna klass så har hon i alla fall utvecklats ett steg i rätt riktning idag eftersom hon var "normal" på framhoppningen.
Men inne på banan skötte hon sig också kanon! Tyvärr två nedslag men det bryr jag mig inte så mycket om idag.. =)
 
 

Kommentarer
Linnea

Åh Vad härligt! Heja chicca 😃

2014-05-30 @ 11:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON