Maj

Oj, tiden går fort och nu var det några dagar sedan jag uppdaterade här igen..
 
Nu är vi redan inne i maj månad och jag har fullspäckat schema hela månaden kan man säga... haha
Jobb som vanligt och varje helg är det något med hästarna. Både tävlingar, träningar, genrep till 3årstest och dessutom själva 3årstestet sen. =)
 
Så full rulle hela månaden, känns som om det kommer gå jättefort.. Sedan är det sommar, midsommar och Falsterbo, lite jobb till och sen är det höst igen ;) haha. Nej men något annat ska jag nog hinna med också! 
 
 
Denna veckan är det fullt upp. Idag ska alla hästar motioneras på ridbanan.
Imorgon åker jag till Ullared efter jobbet.
På onsdag är det jobb och sedan kommer Alicia hit så då rider vi ut hela gänget för kl 18 ska jag på APT  med jobbet igen..
På torsdag är det hoppträning och vilka hästar som åker är inte helt bestämt ännu...
Fredag är "vanlig dag" med endast jobb och häst. 
Lördag är det ridning på morgonen och sedan åker familjen till systeryster på kalas!
På söndag väntar tävling med Eron.
 
 
Så ja, full rulle hela veckan helt enkelt! Tur jag hade en lugn och väldigt trevlig helg åtminstone ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON