Lördag

Hej på er!
 
Är tillbaka i Sävsjö igen sen igårkväll. 
Mamma kom till Jönköping igår eftermiddag och hämtade upp mig så var vi först en runda på Charlies-rean och därefter åkte vi tillbaka till Sävsjö.
Jag hade tur och hittade en jacka på rean som jag spanat på länge! Annars blev det inget annat handlat för mig. Känner mig inte i behov av nåt särskilt och sen ska vi ju snart till Stockholm också så tänkte se om man kan fynda nåt där på mässan istället :D
 
Idag har Alicia varit här så vi var ute med Eron och Chicca en runda i skogen. Hästarna känns pigga och fräscha och idag var de lite extra glada ibland när det blåste till, härligt med lite glädje i djuren!
 
Nu väntar det tenta-plugg för min del.. Har tenta nästa helg så lika bra att börja plugga till den, känner mig konstigt nog rätt taggad inför det.. hehe, fråga mig inte hur det kommer sig men längtar efter att kunna bocka av kurs för kurs så man tillslut har sin examen!
 
Nehe, dags att brygga kaffe och sen sätta sig med plugget.. Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON