Söndag

Då var helgen slut och jag tillbringar min söndagkväll i Sävsjö. har precis tagit mig ett bad och ska plugga det sista för helgen nu! 
Lyssnar på valvakan i bakgrunden, hoppas ni gjorde som jag idag och röstade!! Det är faktiskt väldigt viktigt!
 
 
Annars har helgen varit helt okej. Mycket känslor och ridning av hästarna =)
Har gjort mitt livs svåraste och troligtvis det dummaste beslut... Allting har ett slut helt enkelt och det är något jag måste förstå... Men känns så sjukt svårt och väldigt jobbigt! Vi får se vart allt leder helt enkelt..
 
 
Imorgon väntar Jönköping och skolan igen. Har många arbeten som ska in denna veckan så kommer bli långa dagar i skolan.. Bäst att ladda upp med goda matlådor, massa fika och en hel drös med kaffe! Så klarar vi nog av denna veckan också! haha
 
 
Hoppas ni alla haft en bra helg. Tack för att ni kollar in här fortfarande, jag gillar det =)

Kommentarer
Sofie

"Har gjort mitt livs svåraste och troligtvis det dummaste beslut... Allting har ett slut helt enkelt och det är något jag måste förstå... " vad nu?! :OOO

2014-09-26 @ 20:49:03
URL: http://countmeamongyoursaints.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON