Välkomna

Det är ju helt otroligt, att sakta men säkert börjar det faktiskt komma in en ny tittare här var och varannan dag efter min uteblivna bloggning på ett tag! Jag hälsar er alla hjärtligt välkomna ;)
Roligt tycker jag, det gör ändå mig lite mer motiverad för att gå in här och skriva några rader!
 
 
Måndag idag och en riktigt lång och seg sådan... Usch, jag som alltid tyckt att måndagar känts rätt lätta och att tisdagar är värsta dagen på veckan... Men efter hur denna dagen har varit, så riktigt fasar jag inför morgondagen! haha. Woho, värst vad positiv jag låter! ;)
 
 
Helgen har annars varit hur bra som helst! Massa trevligt sällskap och hästarna som skött sig kanon! 
Jag åker hem imorgon eftermiddag/kväll igen för att rida, sen åker jag tillbaka till Jönköping onsdag morgon till helgen.
Inga tävlingar för min del denna helgen heller, desto mer träning helt enkelt! Men vi har tävlingar på ridklubben så jag lär vara där istället. Måste hinna med och plugga en massa också bara.....
 
 
Är det något förresten som ni undrar över eller liknande så blir jag är glad för lite roliga kommentarer! Det gör det så mycket roligare att komma in här och uppdatera lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON