Alltför längesen!

Hej på er!
 
Kan verkligen inte förstå att ni människor fortfarande orkar titta in här.. Enligt besöks-statistiken är det folk här inne varje dag, och ni ger mig så dåligt samvete.
Vad är det ni vill läsa här egentligen, ni som kikar in hit varje dag? =)
 
 
Jag har inte uppdaterat på väldigt länge, jag har helt enkelt haft semester! Och njutit till fullo vill jag lova er.
Falsterbo-veckan var lika bra som vanligt. Kan den ens vara sämre än toptop? Tror inte det :) 
veckan därpå låg jag på en båt i 4 dagar ute i Vänern. Lugnt och avkopplande, perfekt efter en vecka i Falsterbo. Senare till helgen var jag i Jönköping och umgicks med nära och kära, vilka vänner jag har alltså. 
 
Nu däremot är man tillbaka i vardagen igen. Jag har jobbat en vecka och hästarna är igång och matchas mot första tävlingen efter lite semester för dom också. Ser fram emot hösten även om den kommer bli väldigt intensiv! Hästarna känns så fina och ska till veckan som kommer börja hoppas lite ordentligt också, hoppas känslan håller i sig. =)
 
Nu ska jag bege mig utåt, ösregn och väldig blåst här i helgen så mys inomhus lockar mer än ridning i paddocken.. Men men, bara att ta sig i kragen och ge sig ut. Vi hörs snart igen! =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON