Årets första tävling!

Då var årets första tävling avklarad!
 
Första starten gick av stapeln i söndags i Gislaved. Chicca och Recycle var det som var med och både skötte sig utomordentligt!
 
Chicca och jag har inte riktigt varit sams den senaste tiden... 5års-trots och sto, sådär roligt vissa dagar vill jag lova er... Var i valet och kvalet om hon ens skulle få åka med men efter hur hon bättrat sig sista veckan så fick hon åka med... Tur var det för hon skötte sig toppenbra och hoppade dubbelt felfritt!!
 
Recycle hoppade också hur bra som helst! Lugn och harmonisk och tog tid på sig i sprången, framsteg framsteg.. Dock ett nedslag i andra klassen på b-hindret ut ur kombinationen.. Hoppade lite väl stort och fint på a-hindret att det blev väldigt trångt och tyvärr ett nedslag på räcke ur.. Men men, inget jag bryr mig om så mycket..
 
 
Fint formbesked som sagt från båda hästarna!
 
Tävlingsutbudet just nu är kanske inte det bästa så nu till helgen åker vi på pay & jump istället i Jönköping där båda hästarna ska hoppa 1m och 110. 
 
 
Sist röda faran var på pay & jump i Jönköping. Fina häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON