Påsken närmar sig!

Snart är det påsk vilket innebär långledigt för min del! Vi är lediga onsdag och torsdag nu denna veckan från skolan vilket innebär ett helt påsklov för min del! Så himla skönt :D
 
Till helgen väntar mest ridning! Har en hel del träningar och hästar som ska ridas inbokade, så full rulle med andra ord! På påskafton ska jag dock iväg på lite påskkalas med massa nya människor, spännande men förhoppningsvis väldigt kul!
 
Helgen efter påsk är det dags för tävling igen. På lördagen styr vi mot Hässleholm med Recycle och Chicca och på söndagen ska jag till Aneby för att debutera med en 4-åring på lokal tävling. Kommer förhoppningsvis gå finfint! Det är alltid lite speciellt med första tävlingarna på en unghäst hehe. 
 
 
Hoppas ni får en lugn och skön påsk mina vänner! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON