Bommar

Sådär då var 4 bommar färdigmålade. Alltid lika skönt när det blir klart för det är inte direkt det roligaste om man frågar mig... 

Dessa fick bli vita, rosa och röda, och senare i veckan ska de invigas! 

Nu har jag inga direkta hinder kvar att bygga, tycker jag har det mesta som grind, plank, häckar, lite reklamskyltar och olika vattenmattor. Däremot skulle de äldsta bommarna snart behöva lite ny färg, men tror de får åka med denna sommaren också så gör jag i ordning dom till säsong istället :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON