En ledig torsdag

Idag har jag en ledig dag och spenderar den hemma i jönköping! Har inget särskilt planerat mer än att jag i eftermiddag ska åka och kolla på hoppträning för Peter Eriksson och bli lite inspirerad :D var längesen jag såg en träning med honom sist så det ska bli kul!
 
 
Ridningen igår gick finfint, ble 5 hästar ridna vilka alla var väldigt trevliga men lite olika varandra. Kul och utvecklande utmaning :D när jag åkte därifrån slog det mig igen att jag precis gjort mitt första arbete som egen företagare, kan inte riktigt släppa den känslan än då den känns lite overklig fortfarande! hehe *nyp mig i armen*... 
 
 
Nu ska jag ta en dusch och sedan ut och gå en runda innan jag ska laga till mig lite lunch!

Kommentarer
Tuva Björnwall

skönt att vara ledig :D

2016-12-08 @ 18:33:52
URL: http://nouw.com/tuvabjornwall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON