Första julklappen till mig själv av 3

Hehe jag måste tycka att jag själv varit riktigt snäll i år för precis lagom till jul har jag investerat i inte mindre än 3, olika stora, julklappar till mig själv! :D för säkerhets skull ifall jag inte skulle få någon på julafton...
 
 
Jag börjar i storleksordning från liten till stor, och då först i ordning kommer denna boken! Har velat köpa den sen den kom ut för två år sedan men har bara inte fått tummen ur.. Förrän nu helt enkelt! Julhelgens läsning är därmed räddad, om jag inte lyckas läsa ut den redan innan dess. 
 
 
Ni som har läst den, vad tycker ni? :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON