Fredagkväll

Veckan har redan närmat sig helgen, det är fredagkväll och numera dessutom december!! Alltså vart tar tiden vägen?! 
 
Jag sitter i Sävsjö med min far och har precis ätit kvällsmat tillsammans med han. Mamma är på julbord och likaså min sambo, och vi ska iväg med Doris imorgon bitti så jag spenderar kvällen här. Så jag har ensamkväll med världens bästa pappa och den började vi med att spendera i ridhuset med Chicca. Hon kändes väl inte sådär super idag, mycket egna åsikter och när hon väl kom till arbete blev hon istället lite lat... Men men, ibland ska man väl ha sånna dagar också helt enkelt och inte alltid tiptop...
 
Nu ska jag fortsätta skriva ihop lite till min kommande hemsida och leta bilder! Tanken är att flytta med bloggen dit också så snart får ni lära er en ny domän-adress för att hitta till mig, men det hoppas jag ni gör såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON