Juldagen!

God kväll på er!

Jag är nu hemma efter dagens bestyr. Har varit på 1års-kalas till min systerson. Blev ju moster på denna dag för exakt ett år sedan, så självklart vill vi fira hans dag idag så får vi se hur många jular framöver vi lyckas med det bland alla julbestyr också. 
Har också hunnit med att rida Chicca en sväng nu när vi kom hem, så skönt att komma ut lite och röra på sig efter all mat man ätit... ;)
 
Har haft en helt fantastisk jul annars!! Som vanligt om man får säga så hehe. Tycker ju såklart att min släkt är den bästa man kan ha, och vi har alltid så himla trevligt tillsammans! Dessutom brukar vi fira julen under alla tre dagarna, så imorgon väntar middag igen och även lite traditionell skridsko-åkning innan dess. :D men först börjar morgondagen med ridning, 5 hästar ska hinna avverkas imorgon. 
 
Nu väntar soffan och lite kvällsfika, men ni får ha en fortsatt god jul och en trevlig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON