Mina andra två julklappar!

Mina andra två julklappar som jag skämt bort mig själv med är 
 
...en sadel! :D dock har den inte kommit hem än så har ingen bild att visa, men såklart får ni se den direkt när den är hemma. 
 
Den sista julklappen, som också blir den största då och dessutom den dyraste är en bil!! :D haha folk tror väl jag vunnit på lotto nu men tyvärr är inte fallet riktigt så, däremot är det lite tanigare på sparkontot.... ;) har ingen sån där fin stiling-bild på den men har en från garaget när den blir fin! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON