Nyårsafton!

Årets sista dag är här och den börjar i stallet och avslutas med några vänner i Linköping :D 
Rider Chicca först hemma i Sävsjö och sedan går bilen till Jönköping och därefter Linköping. Ska bli härligt att komma bort lite och hänga med vänner! Nyår är ju alltid lite speciellt också tycker jag, man försöker att inte göra det till någon grej men sen när dagen och kvällen väl är här är det något visst med den ändå. 
 
 
Jag är tillbaka i Sävsjö igen på tisdag så Chicca vilar både söndag och måndag, tur jag har snälla föräldrar hemma på gården som tar hand om mina hästar! 
 
Till sist vill passa på att hälsa er alla ett gott nytt år, med förhoppningar om ett fantastiskt 2017 framför oss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON