Onsdag förmiddag!

God morgon eller god förmiddag eller vad man säger vid denna tiden!

Idag är det onsdag och jag sitter just nu inne och dricker kaffe och äter en smörgås. Har tillbringat morgonen i stallet och ska nu snart bege mig till Vetlanda för min första körlektion för BE-körkort. Jag klarade ju teorin tidigare i höstas men sen var det helt fullt med elever för körning och de var tvungna att prioritera de som redan hade bokat uppkörning vilket är föresåeligt. Tur då att uppskrivningen för BE gäller i ett år så jag har ju ingen brådska av den anledningen, men det vore skönt att ha det avklarat så snart som möjligt förstås! Men idag blir det första lektionen som sagt och vi får väl se hur det går hehe. Jag är lite nervös men det ska nog gå bra :D
 
 
Väl tillbaka i Sävsjö blir det lunch och sedan avfärd för ridning av X antal hästar. Vet inte riktigt hur många det blir men ett antal verkar det som! Kul  :D Mitt första jobb idag som egen företagare, ganska stort och historiskt dessutom! haha Nej men det känns riktigt bra faktiskt. Det är mycket jobb just nu kring företaget och att få klart allting. Igår var jag på banken och startade upp ett företagskonto och i veckan hoppas jag vi kommer fram till en lösning kring bokföring också. Hemsidan börjar likna något och loggan är i stort sett klar den också! Ni får se snart ;)
 

Nehe, nu måste jag läsa på lite inför körlektionen... Ha en bra dag :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON