Sista träningen för terminen

Jahopp, då var årets sista grupp-träning avverkad. Duktiga och ambitiösa elever som utvecklats enormt denna höst så det har varit en riktig rolig termin! Nu har vi några veckors uppehåll för att fira jul, nyår och avverka jullov men sedan drar det igång igen.
 
 
Bild från första träningen denna terminen.
 
 
Väl hemma red jag Chicca och hon känns så himla fin nu! Vi har haft några veckor med mycket diskussioner om graden av krav på arbetet hehe, men nu äntligen har vi passerat den tröskeln och kan mest njuta av vad det arbetet har resulterat i. Hon känns superfin från start och så himla tillfreds och ambitiös, härlig känsla!!
 
 
Imorgon väntar jobb för min del på förskolan och sedan är det ett gäng hästar som väntar igen! Avslutar sedan kvällen i Jönköping 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON