Torsdag kväll

God kväll! Kul med så mycket positiv respons på alla möjliga håll om min hemsida! :D
 
Dagen har bestått mest av häst, har varit iväg och ridit 5 hästar vilket har gått superbra! Är så glad för detta erbjudande då det ger mig och min ridning så mycket!
Efter all ridning tillbringade jag dagens sista timmar på ridklubben med en träff om kommande års tävlingar och träningar. Tyvärr inte den bästa uppslutningen men det är alltid lika trevligt att byta lite ord med klubbkompisarna!
 
Chicca fick tyvärr vila idag... Svårt att hålla motivationen uppe när det är stenhårt överallt... Men imorgon beger vi oss till ridhuset och trimmar lite! Ska försöka rida lite cavaletti också och fortsätta arbetet med öppna på medellinjen som jag jobbat henne med mycket det senaste. 
 
 
Nu ska jag lägga mig. Först imorgon väntar jobb fram till kl 14:15. Sedan blir det hästmys i stallet hela eftermiddagen och kvällen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON