Första hoppträningen på torsdag

Hej på er!
 
Snart är det torsdag och då nalkas första hoppträningen för i år. Det blir bara Eron som får åka då jag och pappa är ensamma och det blir lite väl mycket för honom om han ska fixa i ordning nästa häst åt mig och ta in den första om han är själv, och dessutom är hästarna laddade så in i där hemma så jag kan tänka mig hur pigg Eron kommer vara på torsdag haha. Så vi nöjer oss med en häst på torsdag...
Men som tur är så får alla åka iväg och hoppa ordentligt till helgen igen så det blir nog bra det med!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON