Semester!

Nu äntligen är det dags för mitt livs första 4 sammanhållna veckor med semester! Känns nästan lite för bra för att vara sant, men det stämmer faktiskt!

Har inlett semestern med en båt-tripp genom Göta Kanal från Vättern till Vänern tillsammans med Linus och hans föräldrar. Supermysigt med lite blandat väder, men jag har verkligen kopplat av och mest legat stilla med en bok i handen.


Nu är vi dock hemma igen och kvällen har tillbringats med hästarna! De joggades lite ikväll efter 3 dagars vila nu när jag var iväg men de kändes nöjda och glada! Ska försöka boka en träning hos Lasse tills nästa vecka och sen är det inte länge kvar till första tävlingen!! Äntligen :D 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON