Gårdagen i Flyinge

Gårdagen spenderas som sagt i Skåne och Flyinge. Underbart att hoppa ur bilen och känna våren mot ansiktet. 7 grader plus, strålande sol och ingen snö alls! 
 
Bruksprovet var spännande och intressant. Många fina hästar men tyvärr ingen "wow-häst" enligt mitt tycke, åtminstone inte för att avla på. Kommer nog bli fina tävlingshästar allihopa men jag hittade ingen särskild favorit sett till mina ston som står i stallet idag. 
Men en mycket lärorik och inspirerande dag med många nyttiga diskussioner tillsammans med duktiga och framgångsrika avels-intresserade och uppfödare. Så summan av dagen var mycket bra och hem åkte vi med några nya erfarenheter rikare :D
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON