Snart GHS!

Ååh att man alltid ska bli så himla sugen och typ få "jag-vill-åka-nuuuu"-panik så fort det börjar komma ut lite bilder från Göteborg, och man själv inte ska dit förrän om några dagar.... tur att det bara är två dagar kvar och bäst för dom att de går fort förbi!!
Det ska bli så himla roligt att se världscup-finalen! Att få suga in så mycket inspiraton och kunskap man möjligtvis bara kan och sedan åka hem och supertrimma för fullt. LÄNGTAR!
 
Shoppingen blir nog lugn, har beställt ett nytt sadelskydd till den nya sadeln som jag ska hämta ut och sen skulle jag behöva något nytt schabrak att ha till träning. Annars får det nog mest bli lite spontan-shopping om jag hittar något kul :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON