Värnamo i lördags

Bättre sent än aldrig...
Kanske dags att summera lördagens tävling, eller vad tycker ni? =)
  
Eron kan nog titulera sig som dagens lyckligaste häst! haha. I 1m var han jättefin och gjorde precis vad han skulle, sen till 110 var det mer han som körde sitt race och jag fick snällt åka med. Han tror liksom han kan lösa allting själv och att jag bara ska styra, men jag tycker det är trevligare om vi gör det tillsammans och med rätt antal galoppsprång på distanser och sånt... hehe. Han var åtminstone dubbelnolla i båda klasserna och fick pris med sig i en av dom, så han skötte sig suveränt. Det var ju hans första tävling i avd. A så jag red inte direkt någon omhoppning mot klockan utan ville mest ge han en trevlig första tävling för i år. 
Har film från Erons första klass så den kommer så fort jag hinner få till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON