Alla sagor har ett slut...

Då var dagen kommen... Eron är ute på annons, och magen knyter sig av bara tanken...
Min fina bruna kille! Tänk vad vi har haft roligt och utvecklats ihop. En sådan speciell häst som verkligen har satt sina spår! Minns så väl när han kom hem som 3åring, när vi debuterade på tävlingsbanan, när han alltid gnäggade och kom i galopp på sommarbetet, alla framgångar på tävlingsbanorna och inte minst vinsten i 120 för bara någon vecka sedan! 
 
Men tyvärr har allting ett slut... Jag hinner inte med 4 hästar i höst, det är bara så... Hur mycket jag än vill och hur mycket jag än vrider på varenda minut på dygnet så går det inte. Att plugga heltid i Jönköping och ha 4 hästar i Sävsjö samtidigt är inte det lättaste vill jag lova... 
Så därav är Eron till salu, till rätt köpare. Jag har ingen brådska med att sälja och viktigast för mig är att han kommer rätt, så det kanske tar lite tid innan han försvinner. Men om ni vet någon som letar efter en jättefin och rolig häst så får ni gärna ha Eron i åtanke! Annonsen hittar ni här
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON