Chicca Braås

Bättre sent än aldrig, eller vad säger man? =)

Äntligen fått upp filmerna från Braås och här är filmen på Chiccas rundor. Båda hästarna hoppade 2st 120 var och var felfri i alla starter.
Chicca kändes väldigt fin. Första tävlingen i hennes liv som inte var spänd i första klassen, framsteg(!!), så det var väldigt kul. Äntligen börjar det släppa lite från första start känns det som! I andra klassen däremot var hon väldigt på banan runt och jag fick kämpa för att få plats med mina språng på distanserna...
Dock ser man tydligt över första hindret i första klassen vad vi behöver träna mest på, vilket också är det enda vi i stort sett tränar på, att hoppa rakt och inte åt vänster. Tycker inte hon gör direkt några fler sånna språng sen men på det första hoppar hon något oerhört åt vänster...Bara att fortsätta träna med andra ord ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON