Eron Braås

Och här har vi filmen från Erons starter i Braås. Han hoppade också 2st 120 och var felfri i både med vinst i första och 9e placering i andra. :D 
I första klassen kändes det riktigt bra, så nöjd med linjen 5-6-7 men 7 språng på båda. Var många som hade strul där men jag hade bestämt mig för hur jag skulle rida och det blev riktigt bra tycker jag! Var dock lite sen fram till första i omhoppningen sen då det skulle vara 8 där och jag tänkte rida på 7. Var dock försen med det och hamnade lite i ytterspår efter räcket så insåg efter några språng att jag måste gå på 8 så då blev de lite tight där...
 
I andra klassen blev hästen ridbar efter nummer 3. Vet att långa sträckor som till nummer 3 är vår största svaghet för Eron blir gärna lång där och tar bettet lite, vilket också var det som hände... Skulle helt enkelt haft en mer aktiv ridning men det är lätt att komma på nu. Resten kändes kanon så det var kul att vi knep sista placeringen i denna klass!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON