Hästhelg!

I helgen har det enbart stått häst på schemat!
Lördagen spenderas först i Tenhult på 3års-test. Var själv med och hjälpte till att visa en häst vilket gick bra, och fick också se många andra fina hästar! Alltid lika intressant att lyssna på domarnas bedömningar och jämföra med vad man själv tycker... Ibland tyckte vi precis likadant och vissa hästar tyckte vi lite olika om. Men så är det och man blir bara mer kunskapsrik av att sitta och lyssna på folk som mer erfarenhet än sig själv!
Väl hemma skulle mina egna 3 ridas och stallet skulle fixas i ordning. 
 
Söndagen började med att hoppa en häst och ha träning för en annan. Sedan efter lunch red jag mina egna och visade häst för kund. Så blev en heldag i stallet igår med, men inget jag direkt klagar över :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON