Recycle

Har fått lite frågor om hur läget är med Recycle det senaste så tänkte jag skulle klargöra lite. 
Efter hennes två tävlingar i början av säsongen sa magkänslan att det var något som inte stod rätt till... Väldigt varierande resultat och blandade känslor. 
Två veckor efter sista starten beslutade vi oss för att ta henne till veterinär och då var hon även halt. 
Väl hos veterinären var hon mera halt men visade ingen reaktion vid böjprov. Vi alla misstänkte en lång vila med utredningar så planerna för att betäcka och få ett ledigt mamma-år började. Dock har hon efter det blivit bättre och bättre och idag är hon helt friskförklarad! Så nu väntar oss en lugn och lång igångsättning för att förhoppningsvis vara tillbaka på banan till slutet av sommaren/början av hösten igen! 
Såå himla glad att hon blev pigg så fort och att hon mår bra idag! Och ännu ett bevis på att man ska lita på den där magkänslan... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON