Vilken helg!!

Alltså vilken helg jag har haft! Inte nog med att vädret har varit kalas, att jag haft 4 underbara lediga dagar med bland annat bygge hos mamma och pappa på gården samt övernattning på Linus föräldrars båt i Vättern, så har också tävlingarna gått alldeles strålande! 
8 ritter har gjorts under helgen med 4 olika hästar, och sammanlagt har 7 ritter varit felfria med pris och en med 4 fel! 😃 känslan har varit super hela helgen, eller hela veckan egentligen, vilket har speglat sig ganska ordentligt på resultaten. 

Uppdaterar om någon dag igen med lite film och mer utvärdering om ritterna. Nu väntar soffläge en timma innan sängen kallar... Hoppas ni haft en bra helg fina läsare!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON