Favoriter just nu!

I onsdags när jag tillbringade några timmar i butiken Markestad Ridsport spanade jag runt och hittade mina egna favoriter. Det finns så himla mycket fint och helst vill man ju köpa med sig allt hem hehe :D men de jag gillade lite extra var följande: 
 
 
Dessa schabrak från Equiline, särskilt det översta med den fina brodyren! Tycker inte man kan få för många av dessa schabrak hemma i stallet, de är så himla bra och dessutom galet snygga :D 
 
 
 
Dessa ridbyxor från Bocaj. De vita jag har fått från Markestad Ridsport är denna modell, och jag bara älskar mina sånna! Så himla sköna och har hållt bra efter många tvättar. Dessutom till ett superpris, 699 om jag inte minns fel nu.
 
 
 
Dessa benskydd från Veredus, alltså modell grand slam. Ja, kan inte säga så mycket mer än att i mina ögon är dessa lätt de snyggaste på marknaden!
 
 
 
Till sist denna övermysiga tröja från HV polo. Så himla gosig och skön, och med snygga detaljer! Inte ofta man hittar rätt i den kombinationen, men denna föll helt i min smak :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON