Såld häst

Nu är Eron såld och har ikväll åkt vidare till sin nya ägare... Usch det blir så mycket blandade känslor vid dessa avsked. Man är ju på något sätt inställd och förberedd så gott det går för denna stund. Men det blir alltid lika jobbigt när de åker ändå... 
 
Nu någon timma senare känns allting lite lättare i alla fall även om jag såklart kommer sakna honom framöver! Det kommer ju i vågor sånt där... Om en kvart är jag nog lika blödig igen med några tårar på kinderna! 
 
 
 
Hur som helst så ser jag med spänning fram emot hans kommande år med sin nya ryttare, de verkar passa alldeles strålande ihop så det ska bli himla roligt att följa dom :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON