4 hästar senare

Då var dagens 4 hästar motionerade och klara. Känns nästan som om jag kommer känna av det lite i ljumskarna imorgon efter en veckas ledighet från sadeln... hehe. Men gött när det är så! Hästarna kändes i alla fall fina och skötte sig bra. 
 
 
Imorgon väntar jobb för min del.. Slutar 17:30 och sedan blir det ridning på ridbanan, tur man har belysning säger jag bara! Sååå mörkt och trist ute nu efter att man ställde om klockan i helgen.. Men men, det är bara att acceptera och gilla läget typ, annars hinner man ju dö av depression innan vi ens kommit halvvägs igenom detta mörka halvår hehe... Ha en fin kväll allihop :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON