Dags för helg!

Det är ju helt otroligt att ni besökare kikar in här varenda dag trots att det ekar tomt på bloggen... Får ursäkta mig för en väldigt intensiv vecka på farande fot varenda dag... Detta är första dagen denna veckan som jag är inne på den plats jag ska sova, innan kl 22 ;) phuu.. med tidiga mornar varje dag på det också så förstår ni kanske att det inte funnits utrymme för att blogga också....
 
Men nu får jag äntligen en lugn kväll och jag har tänkt att ägna den till största delen vid datorn. Har en del att ta igen vad gäller mail och sådant. Sedan har jag tänkt att fixa lite annat också för vad som komma skall framöver under hösten... Skojskoj!
 
 
 
Imorgon väntar stall och till kvällen lite kräftskiva, innan jag åker hem till lägenheten i Jönköping med min käre sambo och avslutar helgen där! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON