Fullspäckad helg

Hej på er!
Helgen har varit väldigt intensiv och fullspäckad, allt från att arrangera pay&jump på ridklubben, hämta hem Doris från betet, bowla och middag med vänner, rida, hälsa på släkt... Ja det har hunnits med både det ena och andra denna helgen helt enkelt ;)
 
 
Idag vaknade jag upp i Jönköping och somnar i Sävsjö... Började dagen med en riktig långpromenad i världens bästa höstväder, sedan en föreläsning i skolan och därefter tåg till Sävsjö. Här har det varit en lugn och ensam eftermiddag så jag har mest myst i stallet, ridit, och pysslat om Doris lite. Klippte manen och började rycka lite, den är hur tjock som helst så lika bra att börja med det på en gång hehe. Jag har ju bara ryckta manar egentligen men nu vart den ju superlång så då fick saxen komma fram också. 
 
Recycle i hagen idag, var och tittade till tjejerna som går ihop nu sedan Doris kom hem och de verkar ha det bra ihop. Recycle är väldigt mammig över Doris dock och låter inte det tredje stoet hälsa på henne ännu men sånt brukar ju lösa sig med tiden som tur är!
 
 
Imorgon väntar jobb och sedan blir det hoppträning för Svante på kvällen :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON