Markestad Ridsport Eksjö

Snart är det dags att åka till Amanda på Markestad Ridsport i Eksjö. Ska hälsa på de idag och kolla lite på träningarna hos dem för Sofia Andler Kvarnstrand tänkte jag :D ni vet väl att de driver butik också med massa fina grejer till hästar och ryttare? Tycker ni absolut ska åka dit och ta er en titt någon dag! 
 
Dagen har annars varit lugn.. Hovslagaren var här hela förmiddagen och sedan har jag bara pluggat och tagit de lugnt... Nu ska jag ut till stallet och förbereda till insläppet och sedan styr jag bilen mot Eksjö!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON