Nya chaps!

Vid besöket hos Amanda och Markestad Ridsport i onsdags så passade jag på att köpa nya chaps. Mina gamla trogna gick sönder helt och hållet i somras och efter det har jag inte hittat några som passat mig... Men nu hade de fått in lite nya från olika märken så jag testade några stycken, men fastnade till slut för dessa från Lamicell. 
Ville ha ett par helsvarta och dessa var väldigt sköna och sitter som ett smäck! Jag är helnöjd med andra ord och har i stort sett levt i dom sen dess :D hehe
 
 
 
Insåg dock när de fotades att jag kanske ska uppdatera med ett par nya skor också haha. De blev visst väldigt mycket mer slitna nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON