Söndageftermiddag!

Hej på er!
Spenderar söndageftermiddagen i soffan hemma i lägenheten, så himla skönt! Det behövs sånna dagar ibland kan man ju säga!
Kommer varva soffläget med att tvätta hela kvällen... Tur vi bor på 3e våningen utan hiss och har tvättmaskinerna i källaren, så får man ändå lite motion såhär en ledig kväll ;)
 
Imorgon är det tillbaka till Sävsjö på eftermiddag och häst! Ska rida och sen tänkte jag ägna kvällen åt frisering på främst Eron. Han måste klippas och så ska jag rycka man och lite sånt... Inte världens roligaste men de blir ju fina efteråt som tur är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON