Behandling av Jessica

Idag har Jessica Sjöholm åter varit här och behandlat hästar, och av mina hästar var det Chicca som fick sig en genomgång. Hon var väldigt fin men var lite stram i musklerna på vänstra sidan av ländryggen vilket jag känt att hon har varit det senaste lite från och till, men nu ska vi förhoppningsvis på ordning på det efter idag!
 
Är så tacksam över att Jessica vill komma till oss två gånger om året och känna igenom hästar här. Tror verkligen på att ett bra team omkring en ger en långvarigt hållbar häst, och jag är så himla nöjd med de som jobbar med mina hästar just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON