Redan torsdag...

Oj det är redan torsdag och veckorna bara rinner iväg... Känns som om det var igår som vi kom hem från tävlingen, men nej det är redan torsdag kväll och snart har vi en ny helg framför oss!
 
Veckan har bestått av skola, jobb, fika med kompis, häst... Ja en salig blandning men en bra sådan! Har varit lite dåligt motiverad till ridning dock, gissar att det beror på värmen men det är ju lite segt när man tappar suget sådär några dagar... 
 
Imorgon väntar jobb fram till kl 17:30 och sedan blir det finbesök i stallet då Amanda på Markestad Ridsport (butiken/företaget som jag är profilryttare för) kommer hit :D hon utbildar sig och ska hit för att öva helt enkelt, men alltid trevligt när det kommer folk och hälsar på!! Jag ska försöka rida lite också under tiden så vi får se hur vi får ihop det. 
 
Sedan till helgen är det dressyrtävling på klubben, jag ska visa häst för kund och även hinna umgås med lite vänner i Jönköping på lördagkväll. Så det är full rulle på dygnets timmar som vanligt ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON