Vilken helg!

Alltså wow, vilket DM det blev för mig och Eron!!
 
Igår hoppade vi kval 1 och kval 2 som gick över höjderna 120 och 125cm. Den första klassen var i bed A och vi var felfria, dock inte en särskilt bra runda då Eron var lite väl lycklig över att tävla igen och då blir ridbarheten därefter... En häst som minsann var lite här och var banan igenom och jag tyckte det var mindre roligt där uppe på ryggen...
I nästa klass däremot, en 125 i bed A:0 var vi återigen felfria och hamnade på en 5e plats vilket också ledde oss vidare till en finalplats :D Eron var nu en helt annan häst att rida, jämn och reglerbar i en bra galopp!
 
Idag stod final på schemat som gick över 130cm bed A:1a. Vi var felfria i både grundomgången och omhoppningen, som gick över 135cm, och slutade tillslut på en 2a plats :D:D:D Helt otroligt egentligen då detta var Erons livs andra 130 men som han gör det! Vi var också den enda bland senior-ekipagen som varit felfria genom hela helgen men eftersom alla började på 0 fel i dagens final så vann vi ju inget på det direkt... Jag gjorde som Peder på OS helt enkelt hehe.
 
 
Men är som sagt väldigt nöjd ändå såklart och mest nöjd över min fina häst! Vi har också haft helt fantastiskt sällskap helgen igenom så tack ni fina för det
Filmer kommer upp här så fort jag har hunnit med att fixa det, ni får nöja er med en halvtaskig bild från prisutdelningen så länge. 
 
 
 

Kommentarer
Ellen - tävlingsryttare

Tjoho! Va roligt. Stort grattis!

2016-09-11 @ 21:15:54
URL: http://ellenshorselife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON