Hemma från Markestad

God kväll, blev en lång kväll hos Markestad Ridsport men en väldigt rolig sådan!! :D
 
Jag handlade lite grann och fick även jättefina julklappar av Amanda!! Wow vad glad man blir över sådant! Jag köpte ett fleecetäcke, beiga ridbyxor, lite julklappar, en boxgardin samt ett lite tjockare och tyngre bett. I den fina julklappen fanns det bland annat pälsglans, lite godis till hästarna och annat smått och gott. Fick även en till jättefin sak men det håller jag för mig själv så länge hehe :D tack ännu en gång!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON