Lördag

Oj nu var det väldigt längesen jag uppdaterade er här lite ordentligt!
Idag är det lördag och det står hoppning på schemat med 3 hästar. Vi ska iväg och hoppa på Öppen bana i Landsbro och jag hoppas jag kan bjuda på något filmklipp därifrån senare.
Innan dess ska jag med en häst till ridhuset också, så det blir full rulle med hästarna idag!
 
 
Annars rullar allting på, tiden går så himla snabbt bara! Har fullt upp med företaget, hästarna hålls igång så gott det går i detta väder. Vi har fått en del snö vilket jag faktiskt tycker är rätt skönt, blev lite lättare att kunna rida hemma nu istället för att åka till ridhus varje dag... Jag känner mig rätt sliten i kroppen men går på massage och försöker rätta till mina ryggmuskler på ena sidan så jag tror det kommer därifrån! Blir bättre och bättre i alla fall så det verkar ju gå åt rätt håll, men allra bäst hade det nog varit om jag möjligtvis skulle hitta lite tid till egen träning också! 
 
 
 
Igår var även Amanda här ifrån Markestad Ridsport, kommer ett inlägg om det men jag kan avslöja att det var ett lite dyrt besök för min del men ett väldigt bra sådant också :D
 
 
Doris i snön i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON