Ny sadel!

I fredags var Amanda här som sagt från Markestad Ridsport och vi provade lite sadlar igen.. Min butet är ju liiite för trång för Chicca så jag har försökt hitta en ny sadel att ha och rida med hemma, och även kunna ha till andra hästar som kommer hit ibland! 
 
Det blev en prestige versailles och jag är jättenöjd! Känns som en bra sadel att ha hemma i sadelkammaren, och den låg bra på 3 olika hästar som vi testade här hemma. De är omgjorda i modellen i sin bom också så det finns lite mer plats för manken, vilket är något jag gillar! 
 
Hon hade också med sig min nya mattes-padd som kom med hennes senaste beställning, de är så fina när de är nya :D
 
Så kort och gott, det blev en dyr kväll för mig men en väldigt rolig sådan hehe :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON