En vecka sedan sist

Oj, det har redan hunnit gå en vecka sedan jag uppdaterade här sist...
 
Sedan dess har det inte hänt sådär jättemycket... Jag låg däckad i helgen med förkylning så fick ställa in mina rid-jobb och istället bara vara hemma för att vila. Var hemma i Jönköping lör-sön och bara tog det lugnt, härligt! 
 
Nu i veckan har det däremot blivit lite mer ridning och jag är också mycket piggare från min förkylning! Lite slemhosta kvar men det går hela tiden åt rätt håll vilket är skönt. Hästarna sköter sig fint här hemma och likaså "mina" andra hästar i träning. Kul! Och Recycles mage växer som bara den just nu, måste fota henne någon dag så ni får se! 
 
 
Imorgon är det fredag och för min del blir det jobb på förskolan mellan 7:15-14:30, sedan är det 7 hästar som väntar så min eftermiddag och kväll lär bli lagom hektisk hehe :D 
 
På lördag ska jag eventuellt till Värnamo och kolla på tävlingar, och få pussa på min favorit-Erons mule!! Saknar allt den där lilla mulen och hans busiga ögon i stallet ibland, men å andra sidan har han hamnat hos en jättebra familj och jag hade ju inte tiden för honom riktigt så det blev ju det bästa möjliga för oss alla i slutändan... Men ska bli väldigt kul att träffa honom i alla fall om vi nu lyckas komma iväg! 
Senare på kvällen är vi ett gäng som ska gå på ryttar-kickoffen i Jönköping så det lär bli jättetrevligt :D  
 
 
Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sedan väntar sängen för min del... Förkylningen tar ut sin rätt på kvällarna då man känner hur trött man egentligen är, så sovklockan ringer lite tidigare denna veckan! 
 
 
Förresten, har fixat en ny godisskål till hästarna också för 5kr på Erikshjälpen, perfekt!! Är man duktig och sköter sig så får man också belöning ;) godiset kommer från Markestad Ridsport
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON